سوالات علوم تجربی راهنمایی

علوم اول نوبت اول 

 علوم دوم نوبت اول 

 علوم سوم نوبت اول

نظرات 4 + ارسال نظر
Mohammad Hossein Rakhshande پنج‌شنبه 30 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:21 ب.ظ http://www.donyayebaziha

سلام اقا من رخشنده ام گفتم ادرس سایتم رو می نویسم :
البته توی اون قسمت مخصوص هم نوشتم .www.donyayebaziha.vcp.ir
من توی کار های کد قالب و این جور چیزا هم یه چیزایی بلدم اگه واسه وبلاگتون چیزی لازم داشتید به من تو مدرسه بگید تا شاید بتونم کدی چیزی براتون بنویسم تا تو قالب وبلاگتون بزارید
رخشنده

علی محمدی یکشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:47 ب.ظ

از تلاش حضرتعالی در ارتقا اموزشی سپاسگزارم

استاد علیمحمدی از لطف شما کمال تشکر را دارم .موید باشید.

شمسی پاک سرشت چهارشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 07:53 ب.ظ

اقا سلام فقط می خواستیم عرض ادب کنیم همین



شمسیا مرد نکو نام نمیرد هرگز مرده ان است که چوبش بزنند دم نزند

reihane سه‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 05:35 ب.ظ

باعرض سلام

خسته نباشید.


بابت وبلاگ زیبایتان متشکر




زلیخا گفتن و یوسف شنیدن شنیدن کی بود مانند دیدن


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد